light-300431_1920

Niekonwencjonalne gadżety reklamowe – pomysły na wyróżnienie się

Gadżety reklamowe pozwalają budować pozytywny wizerunek marki i promować ją lokalnie, nawet przy niedużym budżecie. Gadżety reklamowe możesz zamówić do konkursu w mediach społecznościowych, np. jako dodatek do sprzedawanej usługi. Sprawdź moją listę niekonwencjonalnych gadżetów promocyjnych i wyróżnij się, prowadząc biznes online.

Niekonwencjonalne gadżety reklamowe

Torby reklamowe

Bawełniane, wielorazowe torby z ciekawym nadrukiem są nie tylko praktyczne, ale też zachęcają konsumentów do proekologicznej postawy. Możesz umieścić tam logo, dane kontaktowe i hasło reklamowe swojej firmy. Sama możesz nosić dumnie torbę reklamową z logo swojego biznesu. W ten sposób utrwalisz pozycję swojej marki, a może torba stanie się pretekstem do rozmowy o tym, czym się zajmujesz i w efekcie zdobędziesz klienta?

Sportowe gadżety reklamowe

Frisbee, piłka nożna, zestaw do badmintona czy skakanka zachęcą twoich klientów do spędzania czasu na świeżym powietrzu, dbania o formę. Takie gadżety reklamowe sprawdzą się sezonowo i będą miło kojarzyć z urlopem, beztroską i czasem wolnym.

Zabawki

Wbrew pozorom gadżety reklamowe to nie tylko długopisy z nadrukiem, smycze i breloki, to także zabawki, które okażą się atrakcyjnymi nagrodami podczas konkursu, np.

  • bramka do gry w piłkę
  • zestaw flamastrów, kredek i farb do malowania

gadżety reklamowe

Zainwestuj w nie, jeśli prowadzisz biznes skierowany do rodziców. Możesz dołączyć taki gadżet do pierwszych trzech produktów lub usług, które właśnie wprowadzasz.

Kubek termiczny

Jeśli zależy ci na tym, aby twój gadżet reklamowy był nieustannie w użyciu, wybierz praktyczne rozwiązanie i lubiane przez przedsiębiorców, takie jak kubek termiczny, który pozwala w biegu wypić ulubiony napój i uniknąć efektu latte, odczuwalnego dla budżetu firmy.

gadżety reklamowe

Kosmetyki

Gadżety reklamowe to także akcesoria do dbania o urodę i kosmetyki, np. kosmetyczka, szczotka do włosów, balsam do ust, elegancka świeca zapachowa, czy lusterko w kształcie serca.

lusterko

Inwestując w gadżety reklamowe, kieruj się zasadą, by były one praktyczne, estetyczne, a twoi klienci chętnie z nich korzystali, trzymali na widoku i mieli zawsze przy sobie. Jeśli zamówisz coś eleganckiego, użytecznego, kojarzącego się z dobrą zabawą, na pewno miło zaskoczysz swoich klientów i na długo zapadniesz im w pamięci.

Marta Szyszko

Wpis we współpracy z Opengift.pl

Uważasz ten post za przydatny? Podziel się z innymi

Comments

comments