supwom

Jak wyprzedzić konkurencję?

Niezwykle dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe wymusza na nas bezustanne podnoszenie kwalifikacji. Porzucenie myślenia o zawodowym progresie może kosztować błyskawiczną utratę szans na rozwój naszego biznesu. Jest jednak pewien sposób, aby nie tylko dorównać marketingowym trendom, ale wręcz wyprzedzić konkurencję i wzmocnić zarówno własną pozycję na rynku pracy, jak i reputację prowadzonej firmy.

Małgorzata Nowak, Joanna Plata, Magdalena Tuszyńska – co je łączy? Sukces zawodowy. Wszystkie trzy Panie zrealizowały swoje plany dzięki uporowi, ciężkiej pracy i zgromadzeniu wartościowej wiedzy. Co więcej, każda z nich znalazła identyczną receptę na rozwinięcie kariery.

Każdy w pewnym momencie dochodzi do ściany, którą nie wiadomo czy łatwiej obejść czy przeskoczyć. To właśnie wtedy pojawił się w mojej głowie pomysł przystąpienia do programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing. Dzięki nimu byłam w stanie poskładać moją porozrzucaną marketingową wiedzę i doświadczenie w jedną całość. Narzędzia i techniki omawiane na zajęciach pozwoliły spojrzeć na działalność mojej firmy z nowej, świeżej strony i natychmiast wykorzystać je w praktyce. –  Joanna Plata, uczestniczka Diploma in Professional Marketing 39.

Joanna wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas programu w kierowaniu działalnością firmy NVIA na polskim rynku. Kolejna ze wspomnianych absolwentek, Małgorzata Nowak po ukończeniu szkolenia dołączyła jako Senior Manager do firmy consultingowej Innovatika, a od lutego 2017 roku kieruje marketingiem B2C w LuxMed i odpowiada za Value Proposition dla klientów prywatnych. Magdalena Tuszyńska natomiast z powodzeniem rozwija własną agencję reklamową Admar Galicja.

To jedynie najbardziej aktualne przykłady zawodowych osiągnięć po ukończeniu programu Diploma in Professional Marketing. Firma questus wyszkoliła już ponad 1000 wykfalifikowanych marketerów, dla których uzyskany dzięki kursowi certyfikat brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing (CIM) stanowił klucz do, nierzadko międzynarodowej kariery. Bez względu na to, czy prowadzimy własny biznes, czy chcemy awansować w hierarchii firmy – program Diploma in Professional stanowił podłoże przyszłych sukcesów.

Czym jest CIM?

CIM jest największą organizacją zrzeszającą marketerów na świecie – działa w 100 krajach, a jego prestiżowe dyplomy posiada ponad 150 000 osób. W Polsce jego jedynym Akredytowanym Centrum Egzaminacyjnym jest firma questus. Realizowane przez nią programy szkoleniowe Diploma in Professional Marketing są obecne na rynku już od szesnastu lat. 10 marca, w Warszawie startuje już czterdziesta edycja.

Diploma in Professional Marketing to roczny cykl spotkań i warsztatów, w czasie których profesjonaliści, praktycy i eksperci w swoich dziedzinach prowadzą inspirujące i rozwijające zajęcia w zakresie marketingu i zarządzania firmą. Wśród prelegentów znajdziemy m. in:

  • prof. Robert Kozielski – członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk, autor książek „Biznes nowych możliwości” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, w ciągu dwudziestopięcioletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS.
  • dr Jacek Pogorzelski – wykładowca programów Executive MBA oraz MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie.
  • Artur Maciorowski – niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, Redaktor Prowadzący „Online Marketing Polska”.
  • dr Katarzyna Nizińska – coach, ekspert HR, trener biznesu i rozwoju osobistego, posiada 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz rozwojem pracowników, handlowców oraz kadry kierowniczej.

Zakres tematyczny programu obejmuje cztery moduły:

  • Strategic Marketing – rozwijający umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe,
  • Mastering Metrics koncentrujący się wokół problemu pomiaru działań marketingowych,
  • Driving Innovation – skupiony na procesie tworzenia innowacji w biznesie,
  • Digital Strategy – pozwalający na zrozumienie możliwości, jakie daje nowoczesna technologia

Warto!

Szkolenie trwa cały rok i składa się z aż dwunastu sesji realizowanych w piątki i soboty. Ponadto uczestnicy mają zagwarantowany wyjazd na 3-dniowe warsztaty strategiczne, program przygotowania do egzaminu, bezpłatne konsultacje z wykładowcami oraz darmowy dostęp do platformy społecznościowo-rozwojowej Knowledge Garden. Pakiet korzyści jest zatem równie elitarny, jak samo szkolenie.

Materiał partnera portalu

Uważasz ten post za przydatny? Podziel się z innymi

Comments

comments