moduł influencera white press

Ty znasz swoich czytelników najlepiej! Recenzja Modułu dla Influencerów od White Press

Doświadczyłam na własnej skórze, jak można wydobyć potencjał bloga, gdy wpisy zlecane przez klientów przefiltruje się przez siebie. Zdarzają się na moich blogach teksty pisane przez zewnętrznych copywriterów, ale nigdy nie pasują tak, jak te, które opisuję własnoręcznie: z całym zaangażowaniem i przekonaniem. Bo jeśli nie mam do czegoś przekonania, odmawiam.

Dlatego cieszy mnie, że agencja White Press, z którą współpracuję parę ładnych lat, wprowadziła Moduł dla Influencerów, który pozwala bardzo szczegółowo omówić warunki współpracy, dostosować stawkę do zakresu działań i przede wszystkim pozostawia blogerowi pole do popisu w trakcie tworzenia treści. To z całą pewnością krok w dobrym kierunku.

Jak działa Moduł dla Influencera?

W przeciwieństwie do Modułu Wydawcy, gdzie bloger na ogół otrzymuje teksty gotowe do publikacji, najczęściej bez wykupienia działań w mediach społecznościowych, Moduł Influencera nastawiony jest na interakcję.

Możesz podać widełki, w jakich zamierzasz rozliczyć działania promocyjne, dzięki temu na bieżąco ustalasz szczegóły – czy obejmują one działania w mediach społecznościowych, czy klient przesyła produkt do recenzji, czy do wpisu dodajesz samodzielnie wykonane zdjęcia.

Na każdym etapie możesz podjąć decyzję, czy taka współpraca jest dla ciebie i nie ma żadnych konsekwencji, gdy zrezygnujesz. Taka uczciwość względem siebie i czytelników owocuje większą liczbą odsłon, poczuciem, że zdecydowaliśmy się na rozwiązanie win – win – win. Zadowolony jest czytelnik, klient i bloger.

Kto jest influencerem? Minimalne wymagania White Press…

W Module Influencera możesz dodać nie tylko blog (od 1000 unikalnych użytkowników/ miesięcznie), ale też profile w mediach społecznościowych:

  • kanał na Youtube od 500 subskrybentów
  • Fanpage od 5 tysięcy fanów
  • Twitter od 1000 followersów
  • Instagram od 1000 obserwatorów
  • LinkedIn – od 500 obserwatorów
  • Snapchat – od 1000 widzów

Może się wydawać, że zdobyć 1000 użytkowników bloga miesięcznie to nietrudne zadanie, ale jeśli są to true followersi, gotowi kupić produkt klienta, kampania ma sens. O sukcesie świadczy wynik (zasięg, konwersja), a nie suche liczby. Ostatnio mignął mi post na Facebooku, że firma wydała 6 tysięcy na reklamę w telewizji i zdobyła… jednego klienta. Oby był wierny 😉

Jak to wygląda w praktyce?

Rejestrujesz się w module dla Influencerów:

https://www.whitepress.pl/influencer

profil-influencera-white-press

Mailowo otrzymujesz powiadomienie o nowej propozycji współpracy, odrzucasz ją lub przyjmujesz, a następnie ustalasz szczegóły. Podajesz kwotę i czekasz na info od reklamodawcy. Po każdej wiadomości od klienta otrzymasz mailowe powiadomienie. Jeśli propozycja nie odpowiada tematycznie, można zrezygnować bez żadnych konsekwencji, poza brakiem zarobku, oczywiście.

Dużym plusem współpracy z White Press, zarówno jako wydawca i influencer, są ekspresowe przelewy. Jeśli jeszcze nie zarejestrowałaś się w Module Influencera, z ręką na sercu polecam ci to rozwiązanie. Zwłaszcza, że do niczego nie zobowiązuje, a minimalne wymagania otwierają drogę do zarobku także tym blogerom, którzy dotąd nie uważali się za influencerów.

modul-influencera-white-press

Marta Szyszko

Uważasz ten post za przydatny? Podziel się z innymi

Comments

comments