Rozpoznawalność marki, pod którą funkcjonuje w obrocie nasza działalność gospodarcza, to klucz w celu osiągnięcia pożądanego zysku oraz dużej bazy potencjalnych klientów. W tym celu nieocenioną pomoc niosą nam różnorodne gadżety reklamowe. Jednym z najbardziej cenionych są długopisy. Jak wykonać projekt, by oferowany przez nas długopis reklamowy prezentowała się gustownie i elegancko?
Spis Treści
Jak stworzyć elegancki długopis reklamowy?
W eleganckich długopisach reklamowych z logo liczy się przede wszystkim jakość materiału, z którego wykonano długopis, jak również czytelność i rozmieszczenie zamieszczonego logo naszego przedsiębiorstwa.
By możliwym było stworzenie eleganckiego długopisu reklamowego, podczas wykonywania projektu w pierwszej kolejności należy wziąć pod uwagę wielkość wybranego długopisu i dostępność miejsca na zamieszczenie treści reklamowych. W związku z tym, by końcowa prezentacja była estetyczna, warto wybrać modele długopisu z szerokim, prostym klipem, gdzie można umieścić najbardziej szczegółową grafikę ukazującą logo naszej firmy. Wybierając model długopisu, warto także zwrócić uwagę na jego korpus, gdzie również mogą znaleźć się inne elementy graficzne. Takie rozmieszczenie pozwoli na uzyskanie unikatowego i eleganckiego designu naszego gadżetu reklamowego.
Postaw na minimalizm
By nasz reklamowy długopis był elegancką reklamą, warto postawić bardziej na minimalizm niż przesadną i krzykliwą formę. Logo na naszym długopisie nie musi być ostentacyjne – nierzadko delikatna grafika, która jest subtelnym i gustownym akcentem na długopisie, o wiele bardziej przypadnie do gustu naszym potencjalnym klientom, niż wielkie i rzucające się logo naszej firmy. To sedno klasyki i elegancji. W dzisiejszym świecie, w którym panuje ogromna konkurencja i rywalizacja, mniej znaczy więcej. Próba wybicia się na tle innych przedsiębiorstw przesadną grafiką, może przynieść wręcz odwrotny efekt.
Elegancja równa się jednolity styl
Kiedy decydujemy się na zamieszczenie różnorodnych elementów graficznych, które sprawią, że nasz reklamowy długopis będzie wysoce atrakcyjną propozycją, warto zadbać o zachowanie spójnej i jednolitej całości.
Najczęściej na długopisie przedsiębiorcy decydują się na zamieszczenie logo wraz ze sloganem, danych kontaktowych, charakterystycznych kolorów dla danej firmy, czy nawet miniatury obrazu.
Postaw na jakość
Prócz projektu graficznego, tworząc elegancki gadżet reklamowy będący swojego rodzaju wizytówką naszej działalności, by efekt był w pełni satysfakcjonujący, należy pochylić się nad materiałem, z którego wykonano długopis. Z całą pewnością należy ominąć modele plastikowe. Bardzo elegancko będzie prezentować się model metalowy, uroczo połyskując i zachęcając do użycia. Prosta, klasyczna forma sprawi, że naniesione aplikacje graficzne będą perfekcyjnie się wyróżniać na tle długopisu.
Dobrze przemyślany projekt długopisu reklamowego sprawi, że efekt końcowy przekroczy nasze najśmielsze oczekiwania.