Paczkomaty stały się stałą częścią infrastruktury zakupowej. Po okresie obostrzeń dotyczących poruszania się w przestrzeni publicznej trudno wyobrazić sobie internetowy handel bez tego rozwiązania. Wygoda, prostota i niezawodność – te zalety widoczne na pierwszy rzut oka, kiedy zamawiamy i odbieramy towar za pośrednictwem InPost. Oprócz wspomnianych Paczkomatów na rynku są obecne także Lodówkomaty. Jeśli prowadzisz firmę, koniecznie sprawdź biznes oferty, które znajdziesz na stronie InPostu. Dostępna tam prezentacja oferty InPost skierowanej do b2b w czytelny sposób przedstawia wszelkie detale dotyczące propozycji ukierunkowanej na klienta biznesowego.
Pakiety Kurierskie, integracja z Twoim e-sklepem czy Szybkie Zwroty to tylko kilka korzyści dotyczących decyzji o współpracy z InPost. Bez przeszkód możesz dopasować wygodne, odpowiednie dla Ciebie rozwiązania związane z wysyłaniem i odbieraniem przesyłek, indywidualnej wyceny dla Twojej firmy, a także specjalnej oferty dla sprzedawców Allegro. W ofercie dla firm obowiązkowo sprawdź usługę SmartCourier pozwalającą bezpiecznie i wygodnie wysyłać zarówno dokumenty elektroniczne, jak i tradycyjne, wymagające podpisu i weryfikacji odbiorcy. Warto zatrzymać się na zakładce abonamenty. Wybrany przez Ciebie abonament nie zmieni się przez cały okres trwania umowy.
W ramach każdego abonamentu otrzymujesz promocyjne ceny na usługę przesyłek za pobraniem. InPost zapewni dostęp do opieki posprzedażowej z myślą o Twoim biznesie. Nie musisz się obawiać o dodatkowe koszty związane z transportem. O zaletach outsourcingu w logistyce przeczytasz w zakładce Fulfillment. W zakresie magazynowania, odbioru dostaw i przyjęcia towaru, obsługi zamówień, kompletacji i pakowania, wydawania towaru i dostaw możesz rozważyć pomoc InPostu.
Strona inpost.pl/biznes-i-e-commerce znajdziesz informacje na temat rozwiązań InPostu dla e-biznesu. Śledzenie przesyłek umożliwia klientom sprawdzenie w dowolnej chwili, gdzie są ich paczki. Wystarczy, że skorzystają z aplikacji, wyszukiwarki na stronie lub wyślą wiadomość poprzez chatbota.
Automatyzację procesów w Twoim sklepie i tym samym oszczędność czasu zapewni Integracja z inpostowym API. Elastyczność Twojej oferty zwiększy z pewnością dostępna na stronie możliwość szybkich zwrotów do Paczkomatów. Ta usługa podniesie poziom zaufania Twoich klientów. Ze szczegółami możesz takiego rozwiązania zapoznać się na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl/business.