Jak sprawić, by klienci każdego dnia pamiętali o firmie? Najlepiej dać im coś, co będzie im o niej przypominać, czyli przedmiot z firmowym nadrukiem. Nie każdy jest dla tego celu równie dobry. Powinna to być rzecz, z której korzysta się bardzo często, najlepiej codziennie. Kalendarz to jedna z takich propozycji.
Spis Treści
Kalendarze z nadrukiem – towarzyszą każdego dnia
Chętnie wybieranym przez firmy podarkiem dla klientów jest kalendarz. To przedmiot, z którego korzysta się każdego dnia. Niektórzy zaglądają się do niego raz dziennie, inni częściej. Kalendarze reklamowe na 2022 sprawią, że przez cały rok klienci będą pamiętać o firmie. To bardzo skuteczna reklama, ponieważ są to rzeczy:
- praktyczne,
- używane powszechnie,
- potrzebne codziennie.
Dostępne są różne rodzaje, formaty i kolory kalendarzy pod nadruk. Najpopularniejsze są książkowe, czyli te, w których jest dużo miejsca na notatki. Jest jeden minus wyboru kalendarza. Posłuży przez cały rok, ale nie dłużej. Możliwe, że ktoś pozostawi go sobie, ale po 2022 roku będzie zaglądał do niego rzadko.
Przedmioty reklamowe potrzebne każdemu
Przedmiotów, których używa się każdego dnia, jest wiele. Każdy z nich jest atrakcyjną propozycją jako rzecz pod nadruk. Jeśli wybierze się długopis, kubek albo kubek termiczny, to będą to rzeczy używane często. Takie i podobne przedmioty potrzebne są każdego dnia i każdy z nich korzysta. Jest to równie dobra, jak kalendarz, reklama na rok 2022. W odróżnieniu od niego przedmioty te służą przez czas nieokreślony, zwykle dłużej niż przez rok. Przewagą kalendarza jest, że jest to przedmiot o charakterze osobistym. Robi się w nim notatki np. przypomnienia o spotkaniu, własne refleksje. Jest czymś ważniejszym niż kubek. Dlatego może być mocniej oddziałującą reklamą.
Oryginalne pomysły na prezent dla klienta
Kubek i długopis to rzeczy często wybierane pod nadruk. Można dla swoich klientów wybrać gadżety reklamowe, które są bardziej oryginalne, ale też przydają się codziennie. Czy taka rzecz to wybór ryzykowny, to zależy od przedmiotu i specyfiki działalności firmy. Znaczenie mają też okoliczności, w jakich taki przedmiot jest dawany, np. temat prowadzonej kampanii reklamowej. Czymś, co przyda się każdego dnia, jest ściereczka do okularów. To nie jest powszechnie wybierany przedmiot pod nadruk, pomijając sklepy optyczne. Dla takich miejsc wybór ten to żadne ryzyko, bo potrzebna jest każdemu z ich klientów. Dla innych firm to wybór oryginalny, ale nie ryzykowny. Miękka, dobrze czyszcząca tkanina przyda się każdemu. Może posłużyć do oczyszczania różnych niedużych szklanych powierzchni np. ekranu telefonu.
Inna oryginalna propozycja to mata do jogi. Tak jak kalendarz reklamowy na rok 2022, przyda się każdego dnia, ale mniejszemu gronu osób. Choć przydać by się mogła każdemu, bo ćwiczenia te są korzystne dla zdrowia. Nie jest to więc podarek, który jedynie sklepy sportowe mogą wziąć pod uwagę. Inne firmy, jeśli np. w reklamie nawiązują do dbania o siebie czy zdrowia, też mogą wybrać ten gadżet reklamowy.
Klient będzie widział reklamę, pijąc ciepłą herbatę z kubka. Może natknąć się na nią przed ćwiczeniami jogi albo robiąc notatki w kalendarzu. Wszystkie rzeczy, z których korzysta się każdego dnia, to stale oddziałująca reklama.