Obecnie bardzo wielu przedsiębiorców inwestuje w reklamę internetową, niemniej jednak często zapominamy o tym, że równie skuteczną formą promocji mogą być gadżety reklamowe. Chętnie korzystają z nich nowo powstałe firmy, lecz po gadżety sięgają także przedsiębiorstwa, które od dawna już funkcjonują na rynku. Które z akcesoriów promocyjnych będą dobrym wyborem?
Notesy reklamowe
Wybór notesów reklamowych jest bardzo duży, dlatego każda firma może znaleźć taki, który będzie dopasowany do jej wymagań i potrzeb klientów. Dużą popularnością cieszą się notesy kieszonkowe, które można bez żadnych problemów wziąć ze sobą na przykład na spotkanie biznesowe. Możemy również zainwestować w notesy w formie bloczków – są one dostępne w przeróżnych formatach. Pamiętajmy, aby na akcesorium umieścić nie tylko logo firmę, ale również dane kontaktowe oraz po zwięźle scharakteryzować profil działalności naszego przedsiębiorstwa.
Teczki ofertowe
Gadżetem reklamowym, który sprawdza się w każdej sytuacji, są teczki ofertowe. Teczki papierowe używane są w każdym przedsiębiorstwie, w niemal każdym dziale. Niemniej jednak tego typu akcesorium przyda się nie tylko naszym pracownikom, ale będzie również wyglądać bardzo profesjonalnie w oczach naszych gości, klientów czy kontrahentów. O wiele lepiej przedstawić klientowi ofertę współpracy, umieszczając niezbędną dokumentację w teczce z logo firmy, niż wręczając mu zwykłą, białą teczkę. Na opakowaniach tych, podobnie jak w przypadku notesów reklamowych, umieszczamy nie tylko nazwę firmy i jej logo, ale również dane do kontaktu czy przedstawiamy zakres świadczonych usług.
Torby reklamowe
Niegdyś firmy inwestowały w torby reklamowe, które wykonane były z plastiku. Dziś natomiast warto zakupić torby wielokrotnego użytku, które wykonane będą z ekologicznych materiałów. Tego rodzaju siatki widoczne są na niemal każdym rogu ulicy – noszą je zarówno młodsze, jak i starsze osoby. Coraz częściej przedstawiają one nie tylko jakąś konkretną markę, ale również sentencję, czy też ważne, z punktu widzenia społeczeństwa, przesłanie. Podarowanie klientom, pracownikom czy kontrahentom torby wielokrotnego użytku (wykonanej na przykład z juty) pozwoli nie tylko w subtelny sposób reklamować naszą firmę. Uczyni ją również świadomą ekologicznie, co jest dziś bardzo ważne dla wielu, potencjalnych klientów.
Cukierki z logo firmy
Częstowanie gości czy pracowników cukierkami było niegdyś bardzo popularne. Niemniej jednak nie były to słodycze w opakowaniach, których zadaniem było promowanie firmy. Dziś możemy poczęstować naszych klientów słodkościami, które dodatkowo będą nas reklamowały. Firmy najchętniej zamawiają krówki reklamowe, choć tradycyjne landrynki również cieszą się popularnością. Mają one bardzo szerokie zastosowanie, a mianowicie mogą:
- zostać umieszczone w koszyczku, przy wejściu do firmy,
- umilić pracownikom wykonywanie codziennych obowiązków,
- stanowić ciekawy dodatek do prezentów dla klientów,
- zdobić stół podczas rozmowy biznesowej w siedzibie firmy.